fredag 20. januar 2012

Advarsel; nada interiør

Av og til så skulle jeg ønske at jeg var en gammel dame i en fransk trappeoppgang som spiste marengs og hadde masse gamle sko og kofferter. Eller en potetdyrker med fargerike skjørt i mellom-Amerika som sang like fint som fuglene. Eller bare en Disney karakter.

For en stund siden leste jeg Kunsten å leve. Den vil jeg lese igjen, for jeg tror jeg har glemt noe av de viktigste tingene. Jeg burde ha skrevet dem ned. Det skal jeg gjøre neste gang jeg låner den på bibloteket.

Idag trodde jeg at jeg at jeg skulle på jobb, men jeg hadde sett på feil dag, surrehue jeg. Så jeg gikk med lue inne og spiste resten av sjokoladen. Og litt kvalitetstid med sofaen. Jeg sov ikke altså, jeg bare nøt å ligge under dynen og være halvveis tilstede.
Men så fant jeg frem kameraet og tok litt bilder isteden så har jeg ikke så dårlig samvittighet når det kommer til nyttåsforsettene. Nå skal jeg og kaffimannen ta oss et glass vin, titte på ferietur og drømme oss langt, langt vekk.








(uglering fra Søstrene Grene)

5 kommentarer:

Vigdis sa...

Så fine bilder! Det ble en helt magisk stemning med måten du har redigert på. det må jo være fint med uplanlagte fridager og :)

Naturlig Glam sa...

Den ugleringen var råstilig!!

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Det setter jeg stor pris på!

Koselig blogg du har:) Legger deg til i leselista mi sånn at jeg får med meg videre oppdateringer her inne.

Ønsker deg en fin dag:)

Klem

Natalie sa...

Hei, så fin blogg du har! Rota meg på en merkelig måte bare innom deg, og det angrer jeg ikke på. Kjempesøt blogg og så fine bilder :) la meg som følger:)

Katrine Anita sa...

Flotte bilder! Likte godt ringen din.

Kokosbollerina sa...

Så nydelige bilder. Og selvfølgelig likte jeg ugleringen din :) Klem fra Kokosbollerina